2007-04-12

Gainontzeko egunak


Lehengo eguneko larriuneak pasatu ostean, gainontzeko egunetan eroso eta ahal neban neurrian laguntzen ibili nintzen. 8:30etan heltzen ziren irakasleak ikastolara eguneko programazioa egiteko, eta ni ere eurekaz batera heltzen nintzen. adinka batzen ginen gela desberdinetan, hau da, 3 urteko irakasleak gela baten, 4 urtekoen irakasleak beste baten eta 5 urtekoenak beste baten. Eguneko programazioa egiten genduan 9:00etararte umeak gelatan sartzen hasi arte. Goizean beti jartzen gendun eguraldia eta izena eta bitsak pasatzea. Eta gero egun bakoitzean tokatzen zana, edo psikomotrizitatea, fitxa, grafomotrizitatea, ipuina, hormairudia... egunaren arabera.


Hau egin eta gero bakoitza bere gelara joaten zan, eta ni Edurnegaz batera gure gelara joaten ginan eta egunerako programaturikoa martxan jartzen genduan. Edurne zan gehienetan azalpenak emoten ebazana, zer egin behar zan, zelan... Hau azaldu eta bakoitza bere lekura joaten ziranean lanera, ni gehien kostatzen jakienekaz egoten nintzen, 6 edo 7 euki genduzalako horrelakoak. eta amaitzen joaizanean, Edurneri zuzentzen laguntzen neutsan.


Hau gelakoari deritxonez, jolastokia astean maila desberdinetako iraksleei zaintzea tokatzen jaken. aste baten 3 urtekoak, hurrengoan 4 urtekoak eta hurrengoan 5 urtekoak. Bitartean beste irakasleak gelan gelditzen ziren lanen bat amaitzen edo bestela txokora joaten ziren goizeko kafetxoa edaten.


Gero barriro klasera bueltatu, baina denpora gitxirako, laster bazkaltzen ordua heltzen jakulako, 3 urtekoak 12:00etan joaten ziren, gu, 4 urtekook, 12:15etan eta 5 urtekoak 12:30etan.


Jantokian 3 eta 4 urtekoekaz bertako andreez gain irakasleak ere eurekaz egoten ziren, ebagitzen laguntzeko, batzuri ahora emoteko... Gero irakasleak bazkaltzen gendun eta txokora joaten ginen apurtxu baten trankil egoten. Eta laster barriro gelara, azkenengo ia 2 orduak egin eta etxera joateko.

No hay comentarios: